Herní Portál

Sim Companies

Zdarma!

Podnikejte ve virtuální ekonomice s hráči z celého světa! Získejte hodnotné obchodní dovednosti zdarma. Pro dosažení co nejlepších herních zkušeností se využívá pokročilý patentovaný model simulace ekonomiky.

Přemýšleli jste někdy o tom, jaké by to bylo vybudovat si vlastní společnost, stát se magnátem? Chcete si změřit své dovednosti proti ostatním hráčům ve virtuální ekonomice? Chcete vlastnit produkční, maloobchodní nebo výzkumnou společnost, která vynáší nejlépe? Vše závisí na aktuálních podmínkách ve virtuální ekonomice a na tom, jak dovedete odhadnout obchodní příležitosti. Sim Companies je extrémně všestranná prohlížečová hra, která vám umožní experimentovat s různými prostředky a otestovat své dovednosti proti ostatním hráčům ve hře. Sim Companies je strategická simulace podnikání, jejímž cílem je poskytnout vám zábavu a zkušenosti s řízením společnosti s využitím ekonomických principů reálného světa.

Cílem hry je vytvořit ziskové a konkurenceschopné podnikání. Každý hráč obdrží počáteční kapitál a několik aktiv. Každodenní úkoly hráčů spočívají v řízení výrobních procesů, od výroby po prodej v maloobchodu, získávání obchodních partnerů, zajišťování financování atd. Aby hráči prosperovali, musí být schopni číst tržní podmínky a dělat některé obchodní zkratky, možná mohou koupit své vstupní zboží na trhu levněji, než kdyby je vyráběli, nebo ho prodat na trhu s vyšším ziskem než v maloobchodě. Kdy by hráči měli investovat do výzkumu? Přemýšleli jsme o tom, co dělá vedení společnosti zábavným a co je naopak únavné. Filozofií Sim companies je, vám umožnit dělat zajímavá rozhodnutí při budování vlastního podnikání, aniž byste museli vyplňovat spoustu dalších nastavení. Nechceme simulovat skutečný svět se všemi jeho zákony a dalšími omezeními, ale spíše dát hráčům svobodu činit rozhodnutí, která mohou ovlivnit finance a hodnotu jejich společnosti.

Sim Companies

Grafika - 8
Hratelnost - 10