Herní Portál
Trending

Dead Island 2

Nemrtvý v Los Angeles potřebují deratizovat

Dead Island 2 je jedinečný vzorec hororu, černého humoru a zabíjení zombie, který zahrnuje epické pulp dobrodružství. Toto napínavé akční RPG z pohledu první osoby zavede hráče přes zcela nové hřiště – pekelnou vizi LA (nebo HELL-A, jak tomu rádi říkáme). Dead Island 2 je stylový, živý a zaplavený zombie infekcí. Prozkoumejte ikonické, krví prosáklé Los Angeles. Seznamte se s nadživotními postavami. Zabijte bezpočet nepřátel v nádherných krvavých detailech. A vyviňte se, abyste se stali konečným zabijákem zombie!

Asi 15 let po událostech na Dead Island je vláda Spojených Států a americká armáda nuceny umístit Los Angeles pod plnou karanténní omezenou zónu kvůli nové a silnější epidemii zombie. V době, kdy je Los Angeles v karanténě, se šest jedinců (nazývaných „Slayers“) pokouší nastoupit na jeden z posledních evakuačních letů z města: podvodník Bruno, mechanik Carla, maloobchodník Dani, striptérka s hasičskou tématikou Ryan, atletka Amy a kaskadér. Jacobe.

Ve zmatku evakuační let skončí s infikovaným na palubě, což způsobí, že ho armáda sestřelí. Přemožitelé jen o vlásek přežijí havárii, ale nakonec jsou kousnuti a infikováni ve snaze pomoci dalším přeživším. Přemožitelkám se podaří dostat se do domu jedné z přeživších havárii, herečky Emmy Jauntové, která je neochotně ukrývá navzdory jejich infekci. Sam B, Emmin bývalý přítel, dorazí do sídla s úmyslem dostat Emmu z města a odhalí, že je vůči infekci imunní, a přemožitelé si uvědomí, že jsou imunní také. S přemožiteli stále mají v úmyslu dostat se z města a míří do nejbližšího evakuačního centra v hotelu Halperin. Přemožitelé zjistí, že je hotel přeplněný, získávají vysílačku a navazují kontakt s Dr. Reubenem Reedem, doktor z CDC, který je požádá, aby přišli do jeho bezpečného útočiště v Santa Monice, kde mohou využít imunitu přemožitelů k syntéze léku. Sam varuje přemožitele, aby Reedovi nevěřili.

Přemožitelé zamíří kanálem, aby se dostali do Santa Moniky, a zjistili, že mrtvoly zombie, které armáda vypouštěla ​​do kanálů, se začaly slévat do masivního, nádoru podobného porostu, který se šíří pod městem. Zastaví je další skupina přeživších vedená Lolou Konradtovou, která přemožitele shodí do jámy plné zombíků, což v nich dočasně vyvolá bestiální vztek, kterým zabijí všechny zombíky. Přemožitelům se podaří dosáhnout Reedova útočiště v hotelu Serling. Reed je informuje, že je armáda nevytáhne z LA, pokud neposkytnou důkaz o imunitě, což znamená použití Reedova testovacího zařízení na přeplněném velitelství CDC. Přemožitelé získají vybavení a vrátí se, aby zjistili, že Reed a Konradt jsou známí. Přemožitelé jsou posláni, aby našli Reedovu ztracenou dceru Tishu, který spolupracuje s týmem hackerů, kteří vyšetřují záhadná šifrovaná data vyměňovaná CDC. Tisha řekne přemožitelům způsob, jak kontaktovat Konradta přímo výměnou za to, že jí dá více času na vyšetřování CDC.

Konradt tipuje přemožitele do tajné laboratoře, kam Reed posílal další imunní subjekty. Zatímco bojují s infikovaným testovacím subjektem, přemožitelé podlehnou svým bestiálním instinktům a zaútočí na Tishu, která je zřejmě zabije, jen aby je oživil Konradt. Vysvětluje přemožitelkám, že ona, její následovníci a přemožitelé jsou novým typem lidstva přezdívaného Numen, který dokáže asimilovat infekci zvanou Autofág, přičemž si uchovává svou mysl a získává telepatickou úlovou mysl s ostatními Numeny. Před odjezdem varuje přemožitele, že Reed ve skutečnosti nehledá lék. Přemožitelé se vracejí do hotelu Serling, aby se střetli s Reedem, aby zjistili, že uprchl s Tishou do laboratoře na Hollywood Blvd a že byl zodpovědný za vypuknutí autofágů v LA.

Dead Island 2 je skvělý zážitek pro jednoho hráče, ale je zábavné hrát i s přáteli, protože společné hraní bylo pro naši komunitu vždy zásadní. Co-op podporuje až tři hráče. Vy a vaši potenciální další dva spoluhráči máte na výběr šest postav a vaši kolegové co-op Slayers by vám… no, neměli by vám ublížit.

Hry nejsou hostovány na serverech; místo toho používají model peer-to-peer. To znamená, že první hráč hostí hru a druhý a třetí se k nim připojí. Kvůli grafickým požadavkům hry musí hostitel hrát na konzoli nejnovější generace (PlayStation 5/Xbox Series X|S) nebo na jedné z konzol generace 8+ (PlayStation 4 Pro/Xbox One X). Konzole Base Generation 8 (PlayStation 4/Xbox One|S) nebudou moci hru hostit při spuštění, ale budou se k ní moci připojit. Pracujeme na tom, abychom v budoucnu dali možnost hostovat na všech konzolích. PC hráči mohou hostit kooperativní relace a připojit se k nim.

• Pokud jste PC hráč, můžete nechat ostatní, aby se k vám připojili nebo se mohli připojit k jiným PC kooperativním relacím.
  • Pokud jste uživatelem Xbox Series X|S nebo Xbox One X, mohou se k vám připojit další hráči Xbox Series X|S nebo Xbox One|S|X. Můžete se také připojit k dalším kooperativním relacím Xbox Series X|S a Xbox One X.
  • Pokud jste uživatelem PlayStation 5 nebo PlayStation 4 Pro, mohou se k vám přidat další hráči PlayStation 5 nebo PlayStation 4|Pro. Můžete se také připojit k dalším kooperativním relacím PlayStation 5 a PlayStation 4 Pro.
  • Pokud jste uživatelem Xbox One|S, můžete se připojit ke kooperativním relacím Xbox Series X|S a Xbox One X.
  • Pokud jste uživatelem PlayStation 4, můžete se připojit ke kooperativním relacím PlayStation 5 nebo PlayStation 4 Pro.

Pro nejlepší zážitek při hraní napříč generacemi doporučujeme, aby hostitelem byli hráči s konzolí nejnovější generace.

Pokud hráč USK hraje s přáteli v kooperativní relaci, každý hráč ve skupině zažije USK verzi hry pro kontinuitu. Hráči USK a hráči mimo USK však nemohou hrát společně prostřednictvím veřejného dohazování, ale mohou se připojit ke svým přátelům prostřednictvím pozvánky.

Chceme, aby hráči mohli postupovat hrou bez ohledu na to, zda jsou hostitelem nebo klientem. Pokud například skočíte do kooperace a hrajete hru až do šesté příběhové mise a ukončíte svou relaci, když se vrátíte ke hře – buď v singleplayeru nebo co-op – budete pokračovat v šesté misi. se všemi vašimi položkami, statistikami atd. bez ohledu na to, zda jste byli hostitelem nebo klientem. Nechceme však, aby hráči přišli o důležité příběhové beaty, levelování, předměty atd., takže v co-opu hráči nemohou skočit dopředu, kde se v příběhu aktuálně nacházejí. Pokud jste například v misi 3 a váš přítel je v misi 6, nebudete se moci připojit k jejich hře. Budou vám však moci podat ruku a přesto se vrátit ke svému vlastnímu postupu – pokud oba nehrajete přes tento bod společně.

Dead Island 2

Grafika - 9.7
Hratelnost - 8
Ovládání - 7.8
Příběh - 6.6

8

Super!

Velice dobrá hra s nabušeným obsahem grafického obsahu. Výběr z několika přeživších a možnost hrání společně s přáteli či jinými hráči v režimu co-op. Hra bohužel po splnění všech úkolů začne být nudná a nepřináší už pak mnoho zážitků, jelikož se vše neustále opakuje. Hráče může zarazit jak vysoká pořizovací cena (rok 2023), nebo výskyt chyb v načítání zombie před hráčem nebo mizejících zombie či speklých misích, kde se nekonečné množství nemrtvých na vás hrnou, ale úkol se nespustil, či skrytý achievement se nenačte nebo není sponě, ale vše se dá překousnout a lze si hru pořádně vychutnat. Je dobře optimalizovaný, takže plynulost hry je zaručena. Tak všem hodně štěstí a hlavně si je držte dále od těla, pořádně koušou!

User Rating: No Ratings Yet !
Source
Dead Island 2Epic Games