Články

Alan Wake 2

Majestátní krajina se rozprostírá napříč státem Washington

Alan Wake zmizel v roce 2010. Byl to nejprodávanější spisovatel se sídlem v New Yorku. Na dovolené na severozápadě Pacifiku se svou ženou Alice Wake se setkal tváří v tvář síle nadpřirozené temnoty. Oživilo to Wakeovo psaní, hororový příběh. Bojoval s touto temnou přítomností a podařilo se mu ji vyhnat zpět tam, odkud přišla, do děsivého temného místa skrytého pod kalderovým jezerem u malého města Bright Falls. Wake napsal konec svého hororového příběhu a tím osvobodil svou ženu z temnoty pod jezerem, ale sám tam uvízl.  Alan Wake není mrtvý, i když si to mnohokrát přál. Již 13 let je vězněm na Temném místě, kde se jeho noční můry, jeho obavy a jeho příběhy projevují jako realita kolem něj. Už 13 let bojuje, aby zůstal zdravý a napsal příběh, který by změnil realitu kolem něj, aby mohl utéct. Zatím se mu to nedaří.

Saga Anderson je dokonalá agentka FBI s pověstí, že řeší nemožné případy. Přijíždí do maloměstské komunity Bright Falls na severozápadě Pacifiku, aby vyšetřila řadu rituálních vražd.  Andersonův případ se promění v noční můru, když objeví stránky hororového příběhu, které se kolem ní začnou naplňovat a naznačují znepokojivé vazby na Alana Wakea, spisovatele, který se v této oblasti před více než deseti lety ztratil.

Předběžné datum vydání je stanoveno na: 18.1.2024

Majestátní krajina se rozprostírá napříč státem Washington na severozápadě Spojených států v Tichém oceánu. Příroda je tu krásná a bohatá, ale v temných lesích, zalesněných údolích a mlžných horách je něco strašidelně tajemného a prapůvodního.   V regionu severozápadního Pacifiku lze prozkoumat tři různá místa.   Svérázné a idylické město Bright Falls je také domovem každoročního Deerfestu. Nedaleko se nachází zchátralé město Watery, které založili finští přistěhovalci kolem dřevařského a rybářského průmyslu. Cauldron Lake, kalderové jezero u Bright Falls, je pozoruhodnou dominantou. Kdysi to byla oblíbená destinace pro pěší turistiku, ale od té doby, co byla před lety oplocena obskurní vládní agenturou, získala si pověst místa, kterému je třeba se vyhnout.

Noční můra, temná realita čekající pod Cauldron Lake. Temné místo funguje na snové logice, posouvá se a smyčkuje, přičemž svůj vzhled čerpá z mysli každého, kdo s ním přijde do styku. Alan Wake je uvězněn v jeho hlubinách, jeho obavy a jeho příběhy se kolem něj projevují jako realita. Wake psal kriminální knihy odehrávající se v New Yorku. Temné místo má nyní podobu pokřiveného nočního New Yorku.

Source
Epic Games StoreAlan Wake 2